vineri, mai 23, 2008

Freaks



Ceva ciudat se intampla cu mine, ma trezesc la ore care de obicei maraiam ca trebuie sa ma dau jos din pat si aveam o fata de spuneai ca mai am putin si musc din tine.



Dar de o saptamana lucrurile au luat un alt fagas... ma trezesc plina de viata, cu chef nebun sa merg, sa dreg sa fac de toate si culmea nu stiu de unde toata energia asta la mine.



O fi si faptul ca am scapat de sesiune si de stres, invatat si nopti pierdute? Maybe...



Mai nou am devenit cum imi spune Robert " ticaloasa mica", una si mai ametita... Pierd lucruri, le uit prin magazine, acum doua saptamani mi-am uitat in plazza o jacheta si daca prietena mea nu imi aducea aminte de ea nici ca mi-am dat seama...normal ca nu am mai gasit-o.



In euforia mea de diminetza, toata aranjata ma indrept spre usa sa o incui, cobor scarile si realizez ca sunt inca in papuci de casa... of course, am uitat sa ma si incalt...dupa care mai dau si peste un taximetrist cu tulburari depresive si incepe sa imi faca capul toaca despre blonde...daamm, mai bine imi puneam sapca in cap.


" - Domnisoara sa stiti ca blondele sunt cele mai proaste soferite, uite si la asta ce face in intersectie...bai las-o bai ca e blonda si nu are remediu"... sunt umblat domnisoara, in Germania alea sunt proaste naturale nu vopsea nimic, proaste de dau in gropi...va rog sa nu credeti ca fac referire care cumva la dumneavoastra"



"- Acum 3 luni, aveam o iubita, stiti la ce ma refer, relatie serioasa...si era blonda, da din aia focoasa care sa isi rupa barbatii gatul dupa ea...numai ca femeia ce imi face, vroia vacante prin tari straine. Am pus piciorul in prag si i-am sp, femeie daca iti trebuie vacante exotice pai treci si fa bani, ca eu nu am de unde. Panarama ce a facut, m-a parasit si acum e cu unul care avea fete mai pe la toate colturile si cat am slabit dupa ea, vai de mama mea ce buna mai era."


-" Asa ma doare capul, cred ca de la ea mi se trag toate necazurile"


Ajung la destinatie, platesc...



-"dar nu am sa va dau restul domnisora..."

- "hehe,o zi buna sa aveti..."



Lovely day, huh?

Niciun comentariu: