vineri, decembrie 14, 2007



Astazi am facut o fapta buna.... mi-am strans toate jucariile de plus pe care le aveam in Bucuresti. Fiecare jucarioara are povestea ei, pe toate le-am primit cu diferite ocazii( de ziua mea de la fostii colegi de liceu, de la fostii iubiti, de la prieteni buni) si la care am tinut mult de le-am carat dupa mine in bucuresti...Dar pana astazi, cand m-am hotarat sa le donez unor copilasi care cu sigurantza se vor bucura de ele .



PS: Multumiri lui pingu, care a fost draguta si m-a anuntat de donatie...

................................................................................................................................................................................................................................


................................................................................................................................................................................................................................


2 comentarii:

Ana spunea...

Nu pot sa cred!!! Ce gest frumooos. Cu siguranta jucarioarele tale vor avea si alte istorii si vor aduce muuulta bucurie. Bravo :)

Bianca H. spunea...

sarma'na:))))))