luni, decembrie 15, 2008

"Getting Away With It"

A fost un weekend frumos cu tot cu frigul asta de iti ingheata nasul cum iesi afara, cu tot cu ploaia torentiala de iti venea sa nu mai iesi din casa...eu am facut fix pe dos totul. Am iesit sambata de la ora doua din casa, pe la master un pic cat am rezistat, plictisita de ce spune ala am dat fuga cu colegele mele prin oras, unde era un mic haos dar ce mai conta ca eram plouata cu tot cu umbrela, ca se injura lumea pe strada, ca se claxona in prostie... m-am simtit atat de bine incat nu mai conta nimic, pur si simplu pluteam pe norisorul ala. Inca il mai am si nu vreau sa scap de el dar nici sa ma adancesc prea mult, e perfect cum este acum.
Duminica fix cand a inceput iar sa ploua o jumatate de ora mi-am gasit sa plec din casa, norisorul ala nu ma lasa deloc... intalnit la restaurant cu fetele, baut in pic, papat cat s-a putut si seara cazut in pat de am adormit imediat.

Un comentariu:

ClaudelGFX spunea...

un pixel mai aproape in acelasi tablou al amintirilor frumoase