marți, septembrie 08, 2009

Ce simpatica sunt ...


...eu asa uneori, chiar imi place de mine. Da, am momente cand sunt destul de sarcastica si savurez din plin momentul. Dar parca trecerea asta brusca de la caldura aia infernala la frigul asta, mereu ploua si seara e un frig de brrrrr, nu e tocmai ok. Am dureri de cap aproape zilnic si mai vreau si eu toamna asta un pic de soare.


Inteleg, trebuia si ea ca o lady ce este, sa isi faca o intrare de neuitat cu tunete si fulgere, sa ne traga un pic de maneca si sa ne aduca aminte ca mai trebuie sa ne schimbam garderoba...sa ne scoatem de la naftalina hainele care mereu ne imbraca cu cate 2 kg in plus si am senzatia ca mai car un sac pe mine de haine...bine, exagerez, asta o fi iarna dar parca anul trecut a fost mai blanda si ne-a mai lasat sa mai schimbam un tricou pana pe la mijlocul lunii, sa mai mergem un weekend la mare, sa mai cascam un pic din vacanta asta insorita.


Inca sunt optimista, sa mai citim un pic , daca tot am timp.




Foot of the Mountain (Radio Edit) - a-ha

2 comentarii:

Bianca H. spunea...

really?

Bianca H. spunea...

Mi-am adus aminte sa fac curatenie si sa sterg frustrările don'soarei, pe care am suparat-o de se tavalea noaptea din cauza ca am sters o de pe facebook:)))))))))))