joi, octombrie 04, 2007

Ohh, my hair?!?


Cum fui acasa sa imi vad si eu parintii, ca deh..acum nu stau mai mult de 3 zile, nu de alta dar ma plictisesc rau de tot in oraselul ala(cei drept frumos,la poalele muntilor,aer curat...) si cum toti prietenii mei(fosti colegi-actuali colegi) sunt in Bucuresti nu prea am ce face acolo.

Ai mei s-au obisnuit de un an de zile sa vin in fiecare luna si sa stau 3-4 zile, mai ales in timpul facultatii...I admit, in primii 2 ani ma duceam des si stateam mai multicel..dar cum sunt o fire care se plictiseste foarte dar foarte repede nu am stare.


Din cele 3 zile, una este programata si pentru podoaba mea capilara..din clasa a XI-a ma fac la acelasi salon si nu o dau pe Danutza pt nimic in lume. Seamana cu saloanele de prin buricul Buc.(exact the same products...) dar macar atunci cand vreau sa imi tund doar varfurile, raman cu par in cap, nu cum a patit o prietena de-a mea care s-a dus si ea la un salon cu pretentii(genul unde vin mai toti sa isi etaleze fitzele) si s-a trezit din" va rog doar varfurile" in " where is my hair?!?!!!"... pe scurt din lung a devenit scurt. Din acest motiv fug eu de aceste minunate saloane, plus costa cat un salariu minin pe economie si daca am asa ceva home, why not...


Programarea era deja facuta cu 5 zile inainte si ma prezint la locul faptei...Cea de la caserie vorbea la telefon, facea programari cred, vazand ca este ocupata am zis sa ma duc direct la Danutza . Nu'i ... ok, o astept... Stau si stau cred 5 min pana m-am hotarat sa merg ca caserie sa intreb de ea. Reactia mea a fost : " e bolnava si nu este?????!!" Si socul continua... "Stiti, nu avem apa se fac lucrari si abia maine revine" Sa imi pice tavanul in cap nu alta.." Nu avetttttiii apa?!?!?"

Femeie, am sambata o nunta si trebuie neaparat sa ma fac. Imi spune:" daca doriti sa fiti spalata cu bidonul de apa plata nu este nici o problema"... Normal, numai sa ma fac odata, eram in stare sa accept orice. Dupa vopstit s-a ajuns si la minunatul spalat, cred ca pe putin 12 litri s-au folosit la spalat. Saraca Gabitza, s-a chinuit cu bidonul intr-o mana si spalatul la cealalta incat ma simteam eu prost de situatie... Si nici ca a mai spalat pe nimeni dupa mine .


That's all, folks..


3 comentarii:

Bianca H. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Annie spunea...

Super tare:) Am avut si eu o peripetie asemanatoare, acum multi ani, cand am decis sa-mi decolorez parul, si, dupa o ora de stat cu Cromoplatin in par, s-a luat apa calda (eram acasa la o prietena care se pricepea la vopsit/decolorat/suvitat... intre timp am inceput si eu sa "deprind meserie"). Ei, si am mai stat o jumatate de ora, pana a fiert o oala de apa de 10 litri, pe care am inmultit-o cu apa rece, si tot nu mi-a ajuns sa limpezesc cum trebuie pasta aia de Cromoplatin. Am asteptat sa se ususce parul (care capatase diverse nuante de blond, uniformizat a doua zi cu vopsea si adus la o nuanta de blond/bej rezonabila)si m-am dus acasa; din fericire parul meu era lung si ondulat si camufla destul de bine faptul ca are inca resturi de substanta chimica la radacini. Iar acasa l-am spalat din nou. Nici nu mai stiu cate ore a stat de fapt decolorantul in parul meu. Ma mir ca n-a iesit fum:)
Si tot la capitolul "s-a luat apa", ai incercat sa te speli vreodata pe dinti cu apa minerala sau sifon? Nu-ti doresc:)

Bianca H. spunea...

nu, cu apa minerala sa ma spal pe dinti nu am incercat. am ratat o noua experientza cumva?:))