joi, octombrie 11, 2007

Prima mea amenda...


... sau de fapt "salvatoarea de amenzi". Zilele trecute m-am gandit sa imi incarc cartela de ratb dar am realizat ca nu am stampila pusa pe carnetul de student desi am fost la facultate dar cum sunt o ametita am uitat. Eh, nu-i bai imi cumpar bilete si cu asta basta... Trebuia sa merg impreuna cu prietenii mei la un pahar de barfa, locul destinatiei era undeva prin pasajul Victoriei, mai precis Valea regilor( cunoscatorii stiu despre ce vb).
Cum trebuia sa ajung si la prietena mea ,care saraca tocmai s-a mutat prin Ghencea, la capatul pamatului am avut ceva de mers cu minunatul 41...dupa care am zis sa luam un 990,999 nici nu mai stiu, nu mai circulasem prin zona aia si habar nu aveam. Am perforat biletul meu si il intreb si pe Tavy, care mai mereu nu vrea sa isi perforeze biletul daca doreste sa-i fac acceasi operatiune biletului sau... Nici nu ma asteptam la un alt raspuns : No way!!! oki dochi
Mai aveam o statie pana la Universitate cand hoop : " Va rog sa imi prezentati biletul sau cardul de calatorie". Dau cele 2 bilete unul perforat si celalalt nu...Am zis ca poate nu isi da seama dar pentru a ne lua banii ce nu fac ei... Posesorul biletului neperforat alias Tavy, incerca sa o duca pe " doamna controlor ba cu zaharelul, ba cu avionasul, un mic misto," dar neah n-a mers, asa ca eroina de mine a intervenit, am scos buletinul meu si il l-am facut cadou controloarei .
Casca batranica niste ochi mari la mine se uita si la domnul " bilet", il intreaba dar " o lasati pe domnisoara sa plateasca amenda?!?" Daaaaa,daaaa doamna da ce nu intelegi?:))..Prietenii mei se uitau nedumeriti cand la mine cand la el, nu stiau ce sa creada, de ce eram atat de fericiti ca ne da aia amenda.
Eh, era micul nostru secret pe care numai eu cu el il stiam:) Se apuca batranica controlor sa scrie minunata amenda, dar parca vroia ceva de la noi. Oare ce sa fie? O mica spaga cred... incepe dracusorul de Tav sa o intepe, sa mai faca un misto, de parca nu cunosc ce am pe mana:D .
Termina sa scrie si amenda pe care o semnez desigur dar nu stiu de ce mi-a venit in capsor melodia " ce bine imi pare ca ai luat teapa, ce bine imi pare ca ai pierdut"...Ah, pentru ca le-am dat adresa veche cum de 3 luni s-au mutat ai mei nu mi-am mai schimbat buletinul cu noua adresa din orasul X, nu am avut timp sa merg acasa special pentru asta.
So, amenda v-a ajunge la noii proprietari si cum eu m-am mutat in Buc...piuf cu ea...

5 comentarii:

cosmina spunea...

hahaha, bine le-ai facut!!! I hate them

nikosita spunea...

nu stiu cat de mult i-ai pacalit :-S adica totusi e numele tau. ai grija sa nu te trezesti peste nush cati ani ca vrei sa faci impreumut la banca si o sa iti zica, ca nu poti pt ca ai cazier sau nush ce buba pe la impozit. :D eh.. ziceam si io. nici mie nu imi plac controlorii. special femeile. cahcah.

Bianca H. spunea...

sa sti ca barbatii sunt mai ingaduitori,spun asta pentru ca acum 2 ani s-a nimerit sa nu am bilet si culmea mi-a oferit controlorul bilet:))

nikosita spunea...

:)) bun bun. stiam si eu asta. care o fi faza? dar sa stii ca sunt si exceptii de la regula.cea mai buna prietena a mea si-a luat amenda pt ca a mers o sg statie fara bilet. o statie!!

Bianca H. spunea...

bani bani si iar bani! Cam asta urmaresc ei si nu stau la discutii!!