joi, iulie 24, 2008

Just me



De o saptamana lenevesc, stau cu burta la soare, ma relaxez dupa ce am terminat cu licentza...uitasem de mult cum e sa stai fara stress, fara griji, pur si simplu nu vreau sa ma gandesc perioada aceasta la nimic care sa imi distraga atentia ( in sensul negativ).


Numar zilele pana plec in vacanta mult dorita si asteptata, nu mai zic de vremea asta care imi place la nebunie...pot sa dorm noaptea, fara sa ma mai intorc de pe o parte pe alta si sa ma sufoc de cald...din partea mea sa tina asa pana in septembrie ca nu ma deranjeaza, dar deloc.

La intoarcere trebuie sa mai iau o decizie care tine de viitorul meu, una am luat-o azi si sper sa fie cea mai buna pentru mine...sunt un pic derutata si indecisa dar in mare parte cam stiu ce vreau si ce imi doresc.

Probabil ar fi trebuit sa urmez aceeasi traiectorie si sa ma tin strans de ea, dar m-am intors la 90 de grade si sunt sigura ca nu voi regreta pasul facut...doar cel mai bine e sa te dai singur cu capul de pereti.

7 comentarii:

KamZara spunea...

Multe decizii grele de luat dupa ce se termina facultatea, stiu cum e. Bafta, sper ca ce ai ales sa fie varianta cea mai buna pentru tine.

Bianca H. spunea...

Merci si eu sper din tot sufletul...

Anonim spunea...

De multe ori terminam o facultate si profesam in alt domeniu decat cel terminat.
Bafta

Marcel spunea...

90 de grade la stanga sau la dreapta? :)) Eu vreau poze din vacantza mult dorita...

Bianca H. spunea...

:) o sa ai si poze

Marcel spunea...

Merci. Insa... la stanga sau la dreapta? :))

Bianca H. spunea...

Well, daca ambele parti sunt complementare cu siguranta m-am intors la 90 de grade:P