sâmbătă, iulie 26, 2008

Sa ne minunam...



De doua zile dorm precum un urs in barlogul sau...cauza? well, o dracovenie de masea ma tot deranjeaza si de cateva luni am tot amanat sa o scot.


Unora le este frica sa mearga la dentist sau precum moa au avut a bad experience. Inca si acum imi amintesc cum s-a chinuit femeia aia o ora cu clestele in gura mea sa scoata afurisita aia de masea. Simteam cum toate componentele creierului mi se dizolva de durere...sa nu mai spun de faptul ca am plecat de acolo cu buza sparta si aratam de parca m-a batut unul cu pumnul numai in gura.


De atunci am zis: Gaaatttaaa, nu mai calc la un stomatolog sa imi mai scoata vreo masea never ever.

Am si avut ghinion poate, doctorul la care ma duceam eu s-a operat si nu am avut alta solutie decat sa ma duc la altcineva recomandat de o prietena. Big mistake...


Acum ma deranjeaza alta si cum am vrut sa o potolesc am fost la marmacie sa imi cumpar ceva pentru durere...zis si facut. Durerea a disparut, nu mai am treaba cu ea dar medicamentele alea imi invoca o somnolenta de dorm ca ma sperii si de mine.


Sunt precum un varcolac, pe la 6 dim adorm si abia pe la 6 seara ma trezesc cum am facut de ex today...m-a sunat o prietena azi de m-am intors pe partea cealalta ca nu am auzit telu...printr-o minune am deshis ochii si am bajbait tastele sa tr un mesaj, nici sa scot o silaba nu eram in stare...
Cred ca daca ploua all day long dormeam pana la 8 seara... sa vedem si partea buna a lucrurilor...diseara o sa fiu cu bateriile incarcate cand o sa ies cu prietenii in oras:D

Niciun comentariu: