joi, august 28, 2008

My old obsession


De mica inca imi placea sa stau in baie, sa imi petrec timpul acolo...nu stiu de ce, dar aveam o fixatie sa am baia cat mai mare si cat mai spatioasa.

Imi amintesc cum venea mama sa ma scoata din cada, petreceam ore acolo precum o ratusca, poate din acest motiv iubesc atat de mult marea...insa fixatia pentru baie mi-a ramas si acum.

Cand am intrat la facultate si-a trebuit sa ma mut in Bucuresti, am cautat timp de 2 saptamani pe la agentii un apartament dragut, care sa ma faca sa pasesc cu drag in el, sa nu am cosmaruri noaptea, unul decent.
L-am gasit in ultima clipa si primul lucru la care m-am uitat a fost baia...era una mica dar frumos amenajata si curata. M-am acomodat greu cu ea, gandindu-ma la baia mea de acasa, spatioasa.

Dupa 2 ani m-am mutat in alt apartament, care era atat de mare incat ma puteam da cu rolele prin casa, insa nu si baia...era la fel de mica, dar cu geam si aerisire. Am petrecut si acolo un an, dupa care iar mi-am luat bagajelul si m-am mutat, intr-o garsoniera... cu o baie si mai mica.
Acum o fac pe detectivul Colombo, in cautarea vecinului de alaturi, poate il fac sa isi ia zborul spre alta directie...asa sa am si eu baia mult dorita.



AIR - Cherry Blossom Girl
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

KamZara spunea...

Si eu am o baie micuta, nici n-are cada, doar cabina de dus dar eu nu m-am omorat niciodata dupa bai, mie imi plac bucatariile, mi se par foarte intime si unde stam acum avem o bucatarie uriasa, e aproape cat sufrageria :)

Bianca H. spunea...

Nu mai zic de bucatarie, dar la baie e altceva, parca te sufoci fara geam, fara pic de aerisire...asa am si eu unde stau, cu cabina de dus si e atat de mica:(