vineri, august 01, 2008


Sa vad cat rezist de data asta:)

9 comentarii:

KamZara spunea...

Dieta?

Bianca H. spunea...

Sa nu ii spunem chiar dieta:) incerc sa nu mai mananc atatea dulciuri si sa le reduc chiar de tot...sunt un pic dependenta de ele si nu e chiar bine

KamZara spunea...

Eu n-am avut niciodata problema asta. De orice dulce pe care l-am mancat in exces mi s-a acrit la un moment dat. Nu mai mananc ciocolata de ani de zile, de exemplu. Acum, in schimb, am o noua pasiune: baclavaua. De 4 zile mananc in fiecare zi, sa vedem cat dureaza pana mi se ia si de asta.

Bianca H. spunea...

Nu mai mananci ciocolata de ani de zile?woow:)...tr sa ajung si eu la performanta asta neaparat:)

Alex spunea...

pai si eu care cautam curaj sa te invit la o inghetata, prajitura sau chestii din astea ... eh, poate mai incolo, cand termini "dieta" :)
Ai grija de tine!

Unknown spunea...

hi, hi, hi deci pt mine ar fi imposibil!! Arata-mi o Milka si deja ma topesc de pofta:))

Anonim spunea...

@alex: tu invit-o şi poate se răzgândeşte. că, acum că tot veni vb, nush de ce nu vrea ea să mai mănânce dulciuri, sunt atâââââââât de bune

Bianca H. spunea...

@ alex...:) nu chiar dieta, incerc sa le reduc un pic, sa mai mananc si eu un pic sanatos

@ Simona...deci stiu cu ce sa te ispitesc de acum:D

Bianca H. spunea...

@ Diana, sunt cele mai bune:)) am reusit ieri si azi sa nu mai pap ceva bun si deja acum fac mai rau decat dependentii de droguri...