sâmbătă, martie 07, 2009

Vise a la toby



De doua zile, mai exact de ieri dimineatza visez numai ciudatenii...de exemplu ieri le-am visat pe Andrutza si Lucica, dar ce vis maica...se facea ca eram intr-un club de fitze( noi care nu prea merem prin astfel de loc'soare) 3 fete cucuiete si singure. La un moment dat Lucica imi da un un milion sa ii iau de la bar vodka si inca ceva( nu mai retin ce)...ma duc frumos la nenea barbanu sa ii cer comanda...nu avea vodka dar in schimb mi-a oferit ceva mult mai bun...dau sa platesc si imi da un rest de 25 de lei din tot milionul ala...pfiuu ce scump e zic eu, ma duc frumusel la Luciana si ii dau minunatia de beuturica ... cand vede ca nu e ce vrea si cat a mai si costat se supara si pleaca...Andrutza incepe sa planga, eu dupa Lucica sa ii dau restul si sa o impac..dupa care suna mobilul si ma trezesc.


Bun, azi iar am visat tot pe Andrutza, pe Gabi si mai nou pe Diana...aici vis nene...cica mergeam cu masina, Andrutza care inca nu isi luase carnetul de condus era la volan si conducea al naibii de bine...i-am si spus in vis" woow Andrutza da esti soferitza de soferitza, ce sti sa te bagi printre buburuzele astea mici". Gabi era in fata langa ea, eu in spate ma pregateam sa ies din masina sa ma duc la Diana acasa sa o iau cu noi. Trebuia sa ajungem la agentia de publicitate unde lucra Andrutza si Gabi...ajung la Diana , intru direct pe usa fara sa bat... era cu mama ei care o pieptana si ii prindea parul. Tin minte ca am ramas socata cat de bine semana Diana cu mama ei si sa nu mai spun de culoarea ochilor...erau de un verde crud( sa precizez ca nu am fost in viata mea la Diana acasa si nici nu o cunosc pe mama sau familia ei). Deja eram fascinata de mama ei, avea un zambet asa cald de nu mai vroiam sa plec cu Diana din casa...vine Gabi, nervoasa ca intarziem...intram in masina, ne-am apucat sa barfim si sa mancam prajituri cu nuca de la mama Dianei...si de aici nu mai stiu ce s-a mai intamplat:)
Maine oare pe cine o sa mai visez?:)

4 comentarii:

Unknown spunea...

si ce te faci daca visele astea se si implinesc? :))

Bianca H. spunea...

:)mereu cand visez pe cineva anume se intampla ori sa ma vad cu persoana din vis in ziua respectiva ori sa fiu contactata de ea...chiar e o chestie ciudata la mine atunci cand ii visez:)...si ar fi prea palpitant sa se implineasca

Sahara Penguin spunea...

Si eu visez ca conduc. Inca de prin liceu.

Tre sa iau carnetul ala, e clar...

brand new friend spunea...

fucking unbelievable indeed! :)