joi, septembrie 06, 2007

Din categoria " Ne bucuram cand va luam banii"...


... avem onoarea sa prezentam pe cei mai incompetenti functionari: BCR
Nu stiu cum se face dar mereu cand trebuie sa scot banii de la aceasta minunata banca, trag aer in piept, respir adanc, imi fac o cruce mare si zic: Action!!! Cum zilele trecute trebuia sa imi scot banutii si eram atat de bine dispusa, m-am dus repejor la banca cu gandul sa rezolv problema cat mai rapid... da de unde, intru in camera Servici clienti( woow, nu era aglomerat pentru prima oara) si intreb pe o doamna: "Am de scos prin Smith&Smith bani...", nici nu apuc sa termin fraza si ma expediaza la colegul de langa...
Ma duc la colegul care ma intreaba cu ce ma poate ajuta si cand aude de Smith&Smith casca niste ochi mari la mine si spune: " Exista asa ceva??!!??"Hahahahahaaaaaa, Good one! Cum bey nene sa nu existe daca mereu vin aici sa ii scot.
Nu si Nu, "domnisoara ati gresit banca, nu facem noi tranzactii prin Smith&Smith"! Din starea mea de euforie am trecut la extrema cealalta... Fucking unbelieveble!!!!!
El o tot tinea cu " Nu si Nu"...eu cu a mea pana aude o alta don'soara si ii spune:" Normal ca facem tranzactii prin Smith&Smith"! Yuhuuuuu, m-a auzit si pe mine cineva...
S-a lamurit si nenea care avea peste 45 de ani dupa fata iar cu o voce groasa care ma zgaria pe creier ma intreaba ce suma am de primit. Ii spun suma si hoopaa, nu stia unde sa caute in calculator. What?????!? Bey nene, esti angajat al acestei banci?Sau poate pazesti doar calculatorul!!! Nu imi venea sa cred ce imi vad ochisorii.
Sare in ajutor colega lui, care ii arata unde trebuie sa intre si cum sa faca...pare ca intelege. Dupa 3 minute imi cere buletinul, face o copie si cum rabdarea mea era la limita ma da pe spate total: "Va rog sa imi scrieti pe copie ce va spun eu acum: In conformitate cu originalul subsemnata X si semnati". Pe bune?!?! Dar cum se face ca pana acum nu am scris never asa ceva, am semnat doar la casa. Nah, nu scriu nimic... "Domnisoara doar asa reusiti sa ridicati banii"
A gun, please give me a gun!!!!
I-am dat semnatura si am plecat facandu-mi cruci cu ambele maini .
Oare de ce sunt angajati persoane care nu stiu nici macar sa lucreze cu Pc-ul, sa nu mai spun de lucrurile elementare cum ar fi o simpla informatie...hmm... I wonder why...

Niciun comentariu: