joi, septembrie 13, 2007

September rain...


Nu stiu de ce, dar luna septembrie imi da o stare nostalgica...Ploaie, frig, natura dezlantuita si fara culoare isi pun amprenta si imi transmit aceasta stare. Nu mai am chef de iesit cu prietenii, de distractie, de nimic... Cu o asa vreme cine mai are chef!
Prefer sa stau in weekend acasa, la cald , in pat cu plapuma pe mine si bine infofolita si sa ma uit la un film bun...Imi pun telefonul pe silent, imi iau ceva de rontait si cu telecomanda in cealalta mana apas pe play si ma uit concentrata la filme! Mereu am o stare de somnolenta de parca nu am mai dormit de saptamani intregi si culmea nu ma plictisesc:)
O carte buna isi face si ea resimtita prezenta, ma simt de parca as fi un urs care hiberneaza iarna si sta in borlogul lui nepasandu-i de nimic si nimeni...
Legends of the fall este unul dintre filmele mele de suflet, oricat l-as revedea tot cu aceeasi ardoare si entuziasm ma uit. Unul dintre actorii preferati fiind Anthony Hopkins si ca atare m-am uitat aseara la Fracture... Slabut filmul, ma asteptam la mai mult.. more action!Sincer nu il recomand.
Ar fi o lista destul de mare si lunga cu filmele pe care le recomand si care nu, but next time...Sunt mult prea plictisita, sictirita si toata starile la un loc incat sa mai scriu ceva, care cu siguranta ar plictisi pe multi...

3 comentarii:

nikosita spunea...

pai hai sa facem liste cu filmele pe care le vedem ca eu le uit :)) si plus ca nu mai am chef sa ma uit la filme din pom, aiurea, sa-mi pierd 3 ore pe nimicuri. deci tag tag? :) scriem?

Bianca H. spunea...

s-a facut:))

nikosita spunea...

iei :D bun. hai sa stabilim cum facem. gen... cate filme.. eh rahat.eu scriu maine. ms ca m-ai pus in blogroll :P