joi, noiembrie 15, 2007

3, 2, 1...2008



Multi inca nu stiu ce vor face in noaptea de Anu' Nou... Stiu, in fiecare an ne facem planuri de genul: " ce o sa mai beau de Revelion, ppuiff", " ce o sa ne mai distram la munte si vom bea precum ursii", chestii de genul asta... but, mereu dar mereu nene patim aceeasi chestie: toate planurile se dau peste cap, teparii anunta ca nu mai vin, altii invoca scuze penibile de genul: au cazut cu capul in Wc( cea mai noua auzita a fost acum 3 saptamani cu hemoroizii), nu isi mai gasesc cheile de la masina sau apartament, toate inventile pamantului posibile si totul se rezuma la un Revelion esuat, banal sau mai rau petrecut in fata tv-ului.

Well, anul acesta sunt curioasa ce planuri v-ati facut voi pentru Anu' Nou? Sau daca inca nu aveti unul, ce a-ti dori sa faceti?

Eu una stiu deja unde o sa merg si abia astept...Sper sa fie unul dintre cele mai reusite Rev'lioane !

3 comentarii:

nikosita spunea...

bv tie. si have fun. mie mi s-au intamplat toate variantele de mai sus :))
am inceput sa planuim si apoi. dupa o lipsa acuta de implicare, ne-am hotarat sa ramanem in oras.. important e ca o sa fim impreuna, si anul asta

cosmin28 spunea...

dar tu unde vei petrece?
Eu o sa me distrez cu baietii prin Busteni si o sa bem pana la epuizare:D
Have fuuuunnnnn

Bianca H. spunea...

Praaagaaaa:))))))
Abia astept:D