joi, noiembrie 08, 2007

Please pretty, please


Dupa un weekend in care am petrecut si a fost atat de bine, a venit si ziua de luni pe care mereu am urat-o. Trezirea la 7 dimineatza, buimaca de somn ma simteam de parca a trecut tractorul peste mine si culmea nu am baut...se instalase gripa pe mine, ma dureau toate maruntaiele, mancarea nu mai avea gust iar febra se facea si ea simtita.

Nici ca se putea mai bine de atat sa incep saptamana... Infofolita pana la varful nasului, ma indrept spre facultate, nu de alta dar licenta imi da o durere si mai mare de cap. Se spunea ca anul IV o sa fie mult mai lejer, dar de unde atata fericire...Pe langa faptul ca alerg dupa materiale si informatii care imi trebuie pana la sfarstitul lunii decembrie, profesorii sunt atat de " draguti" si iti dau proiecte peste proiecte de facut. Si ai de alergat pentru aceste informatii, daca ai noroc sa mai o cunostinta la o agentie sa te mai ajute cu furnizarea lor esti un om norocos,cum in Romania stagneaza ideea spagilor, sa ai pile trebuie sa recunosc ca iti usureaza munca de cercetor. Norocul meu ca am un bun prieten in Cluj care lucreaza de 3 ani la o agentie si ma poate ajuta cu anumite informatii pentru lucrarea de licenta...Colegii mei cauta si ei inebuniti, unii care sunt presati de timp fac si anumite compromisuri: 3 luni de munca patriotica la anumite agentii sau hoteluri gen Hilton, Marriot si doar in schimbul unor date pretioase.

O mare bataie de joc, dar deh vorba lui Mircea Badea: " traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!!!"

Niciun comentariu: