luni, noiembrie 05, 2007


De doua saptamani stau si analizez, ma gandesc, despic firul in cinci mii de fire si pe-o parte si pe alta...pun in balanta si bilele negre si pe cele albe. Probabil trebuia sa fac acest lucru cu mult timp in urma, insa exista acel " dar" care m-a impiedicat sa duc povestea to the end.
Si da, sunt multe bile negre pe care cu timpul le-am trecut cu vederea, am incercat sa le schimb, sa le fac sa devina albe cu ajutorul meu dar nici asa nu a fost bine.
Well, am facut o mica" curatenie" la capitolul prietenii si ma simt sooo gooood,cei care mi-au fost cu adevarat alaturi si am impartit si bune si rele ani de-a lungul vor ramane persoanele dragi din viata mea.
Curatenia de toamna-iarna a inceput people!!!

2 comentarii:

nikosita spunea...

e bine ca ai avut curajul sa faci asta..sa zic asa. desi stim ce e mai bine pt noi ezitam de cele mai multe ori din motive "nerationale". :) aa... spor cu materialele de licenta!
ps: esti din cluj? bestial :)

Bianca H. spunea...

mersi...nu, nu sunt din cluj. am prieteni foarte buni care sunt studenti acolo