marți, iunie 24, 2008



Caldura asta ma tampeste de cap, imi vine sa ma mut in boxa si sa dorm... sa nu mai spun de faptul ca trebuie sa ma apuc sa invat pentru licentza... si una peste alta, mai sunt si invitata la 2 nunti pentru luna august.


Nu stiu ce a patit toata lumea, abia au 24 de ani si se infing sa isi lege streangul de gat pe la biserica...la una sunt si don'soara de onoare, ma mai vad si cu rochitza roz bombom, cu flocirele pe la piep si cu fanfara dupa mine.



Just lovely, sunt atat de incantata de imi vine sa musc de masa, nu alta... ma gandeam daca mai au aia pe la spitalul 9 paturi libere, sa imi rezerv un pat dar si pentru colegele mele de facultate, s-au hotarat sa vina si ele, cu sigurantza va fi un show de zile mari.


Poate ma aude si pe mine cineva acolo pe sus, sa vina o ploitza ceva, chiar si o furtuna e buna...promit ca voi fi prima care va iesi afara si voi sta precum un puppy...





BILLIE MYERS - Kiss The Rain
Asculta mai multe audio Muzica »

4 comentarii:

Alex spunea...

mie mi-e dor de ploaie ...

KamZara spunea...

Bafta multa la licenta!
Si nu te mai plange atata ca trebuie sa fii domnisoara de onoare, e chiar amuzant, atata timp cat nu esti tu cea care trebuie sa tina lumanarile in biserica (daca deja te-au prins cu asta, dezvolta rapid o alergie la ceara!)

Bianca H. spunea...

ooo, am inceput sa am alergie la nunti, toate sunt extrem de boring si macar sa merg si eu la una in care sa ma distrez cu adevarat

Marcel spunea...

Poate prinzi buchetul si ... o sa se planga altii de tine la anu'! :D