sâmbătă, iunie 28, 2008

Promotia 2008

S-au dus si cei patru anisori de facultate, inca nu imi vine sa cred ...raman in urma amintiri frumoase, colegi care imi vor lipsi, peripetiile noastre si consider ca au fost cei mai frumosi ani din viata mea.


A fost o festivitate emotionanta, nu a mai contat caldura si sauna din sala, las imaginile de jos sa vorbeasca...



Paulici&I, colegi din generala, liceu si nici la facultate nu am scapat de el












Cele 4 dive:D






Cel mai iubit profesor, un om cu totul deosebit, mi-au dat si lacrimile de emotionarea lui, cand toata sala s-a ridicat in picioare si l-au aplaudat minute in sir






Andreea, care a plans mai tot timpul la festivitate:)





Me&Alice




Agitatia de final...














...si iuuuhuuu, suntem absolventi cu drepturi depline:)






S-a terminat cu aceasta melodie "We are the champions"...

we are the champions
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comentarii:

KamZara spunea...

Felicitari!
Ma faci sa-mi para rau ca nu m-am dus si eu la festivitati...da'-mi trece repede :P

Unknown spunea...

Felicitaaaaaari!!!!

Bianca H. spunea...

merci simona:)