luni, iunie 09, 2008

Mamy, mamy sa iei ziarul de maine ca ne-au " tras in poza" pe toti nenea ala de la ziarul ...ala...ala...sti tu...cu fata de la pagina 5...si sa sti ca nu e vina mea...Lucica le-a sp: " faceti poze"...si tot ea mi-a poreclit numele...da da da, ea:) asa ca sa sti...




Pe nenea cu plete nu il cunosc:)... era si el prin Green


Andrutza, oare de cine se amuza fara noi?:)

Aici a inceput cu fulgere si trasnete ...am rezistat eroic in partea a 2 a meciului dupa cum se vede in aceasta poza... in ce hal ploua...Hai Romania!!!!!


"Beyyy Mutule beyyy...hai Banele,vezi sa nimeresti poarta adversa nu a noasta:D"...

8 comentarii:

Farama de Suflet spunea...

HAI ROMANIA !!! eu am inotat in ploaia din piata constitutiei :) dar cand joaca Romania nu mai conteaza...

Bianca H. spunea...

Da ai dreptate...sa vedem vineri ce facem cu Italia

Anonim spunea...

fuck...uite ce-am ratat :(((

Bianca H. spunea...

Meciul, ploaia sau pe noi?:))))

Anonim spunea...

hhhmmmm...ploaia :D ...şi pe voi :)

Marcel spunea...

Hei! Si tu ai fost la Green? Si eu...
:D Si la meciul cu Italia tot acolo?

Bianca H. spunea...

:) si tu ai fost acolo si nu te-am zarit? nu, la meciul cu italia am fost in alta parte sa nu mai patim ca in Green, sa vina furtuna si noi la terasa:)...

Marcel spunea...

A fost mai fain cu Italia: nu a mai plouat si a fost mai fain; ne-am vopsit toti pe fatza, am cantat, am aplaudat... vreo 10 min, primele, nu am avut sonor :D, asa ca am fost nevoiti sa cantam imnul si sa ascultam pestiiii...
Apoi a venit si sonorul, extaz, agonie, extaz, agonie... apluaze, scandari... hai, Banele! Du-te, Dica, du-te! Iar dupa penalty... Mu-tu, Mu-tu, Mu-tu!... cu aplauzele de rigoare...
Super fain!
Dar voi schimba terasa! :(