luni, ianuarie 05, 2009



Am inceput saptamana in forta...ma mut, again. Cred ca este a patra oara, acum ma mut din alt motiv. Garsoniera va suferi mici schimbari, incepand cu baia... am umblat azi de mi-a venit rau, pe gerul asta de mi-au inghetat toata maruntaiele.



Nu am fost niciodata in valea cascadelor, azi am pasit si eu pe acolo. Horror!!!! Trebuia sa ma uit pentru o combinatie de gresie si faianta, am rezistat maxim 15 minute dupa care am plecat spre ghencea unde stiam eu de un mall cu lucruri mai deosebite. Ajunsa acolo cu turturi la nas, lihnita de foame am mers direct la tinta. Deja eram fascinata de ce gasisem, nu stiam pe care sa o aleg...unele erau si exagerat de scumpe dar aratau intr-un mare fel, deja ma visam in baia aia.



Trebuie sa ma apuc sa impachetez, maine o noua zi de cautari cabina de dus, parchet, usa si cred ca lista mai continua...Ufff, complicata e treaba asta cu renovarea.



Un comentariu:

Unknown spunea...

da, dar cine o sa aiba o casa frumoasa dup-aceea?:)