miercuri, ianuarie 21, 2009

Leapsa dulce Leapsa


Care vine de la Luciana si m-am gandit sa o onorez, mai ales ca stiam de la andrutza despre ce este vorba in mare cu Charitygift.



Bun, sa imi aleg 5 produse pe care as vrea sa le achizitionez si sa explic de ce...sa incepem zic:



1. Geanta din lana , pentru ca am un fix cu gentile mai ciudate or not iar aceasta imi face cu ochiul pentru sezonul rece



2. Cd cu B.B. King sa ma delectez cu putin jazz

3. Un veac de singuratate -Gabriel Garcia Marquez pentru ca nu o mai am

4. Ulei de baie relaxant , o dorinta acuta pentru o noua cada in schimbul cabinei de dus:)

5. Cercei floare pentru ca imi plac si sunt tare haiosi

Cui dam mai departe leapsa... Simona , Cristiana , Pocketthought, Gabi ,Kamzara

Un comentariu:

Unknown spunea...

ma voi conforma:D