luni, ianuarie 05, 2009


Cum este sa pastrezi pentru tine un sentiment atat de frumos dar pe care nu il poti impartasi cu nimeni... de ce? Pentru ca lumea judeca, iti atribuie deja o eticheta fara insa a cunoaste miezul problemei, lucru pe care cand eram mai mica si prostuta il faceam si eu.

Multi te judeca dupa prima impresie, eu de multe ori am patit-o si am trait pe pielea mea fel si fel de intamplari mai putin sau mai mult bizare. Mi s-a spus de nenumarate ori ca la prima impresie sunt aroganta, rece...dar dupa ce au avut ocazia sa ma cunoasca mai bine au gasit la mine opusul celor gandite de ei.


La fel si cu lucrurile bine ascunse si doar stiute de tine, zambesti all day long, esti happy dar nu poti spune de ce. Ca mai faci un pact cu diavolul si de multe ori nu te arzi tu dar se ard altii, constientizand ca ii ranesti intr-un mod indirect dar ce mai conteaza, doar o viata avem si poate merita traita mai mult la cote maxime. Cred ca gandesc prea mult cand fac un pas si mi-am dat seama ca e timpul sa mai si plutesc si sa merg precum boul, doar asa se prezice... 2009 anul boului.


Well, sa vedem ce o sa iasa si de data aceasta. Legile sunt facute sa mai fie si incalcate sometimes, nu?

Niciun comentariu: