luni, iulie 27, 2009

Clair de lune

De multe ori mi-am propus sa imi construiesc o caseta virtuala cu multe compartimente, incapatoare si spatioasa in care sa adun toate momentele, minutele si secundele pe care le-am trait pana acuma si care nu au fost poate cele mai placute dar pe care le-am trait cu atata intensitate...culmea e ca nu vreau sa le uit, chiar daca au fost clipe cand am plans, m-am tavalit pe jos de durere si am strans din dinti, sunt momente ale vietii mele de care nu vreau sa ma desprind sau sa le sterg pur si simplu. Au fost traite, am trecut peste ele si am mers inainte.



Mai dureros este atunci cand te reintalnesti cu ele si iti dai seama ca acuma piesa este jucata in alt cadru, unul nou, cu alte personaje dar tu ramai inca personajul principal si incerci sa schimbi scenariul, sa il faci mai colorat, mai palpitant, sa il dai uitarii pe cel vechi...incerci pana cazi din nou in aceeasi capcana. Nu mai suporti nimic, pana si parfumul tau preferat care iti va aduce aminte de acel cineva... si urmele vor ramane chiar daca ploaia le-a sters cu timpul.







Niciun comentariu: