luni, iulie 20, 2009

'Fix you'


Imi place cand pe straduta mea mai rasare din cand in cand soarele, cred ca era si timpul sa mai scoata capul un pic afara si sa imi sopteasca o veste buna. Inca nu ma agit prea tare, dar macar e un semn si unul al naibii de bun, de care vreau sa ma prind cat mai strans si sa nu ii mai dau drumul. Nu am mari asteptari de la el pentru ca nu vreau sa mai visez, astept sa vad ce se intampla si imi doresc sa nu fiu iar dezamagita...presimt insa, ca de data asta va fi bine, mult mai bine pentru ca se doreste din ambele parti si simt asta.
Azi chiar am fost toata ziua cu zambetul pe buze, probabil si happy ca am scapat de raceala si dopat cu pastile, cred ca sunt unicat de racesc vara si am febra cand e cod galben afara dar trec precum o ploicica de vara, gand ce ma duce departe spre lanul de floarea soarelui pe care l-am visat de dimineatza si ma intrebam oare ce semnifica... suna ciudat dar de obicei ce visez in ziua respectica stiu la ce sa ma astept si nu exagerez ,dar de fiecare data am avut dreptate.
Si uite asa, a mai trecut o zi de luni , care culmea a debutat spectaculos de bine.

Niciun comentariu: