marți, februarie 19, 2008

INSOMNIA


Este ora 4 dimineatza...nimic nou, doar ca o tin asa de 5 zile. Ursul din mine hiberneaza ziua dormind iar noaptea vizioneaza cele mai horror filme, dupa care se tot misca prin casa ca deh poate o ia naiba somnul si se duce la culcare. Dar de unde, macar daca era vara ieseam si in timpul saptamanii cum obisnuiam sa fac in primul anu de facultate...nu aveam somn si stateam cu prietenele mele de apartament in fata blocului, pe aceea bancuta minuscula care era destul de incomoda dar nu mai conta acest fapt...si ce mai povesteam, ce mai barfeam si radeam de nici nu ne dadeam seama ca era 5 dimineatza pana s-a auzit un geam deschizindu-se " lua'var dracu", ne asteptam si la o galeata cu apa dar nu a fost sa fie.

Pe la ora 6 ne aranjam pentru facultate si chioare de somn ne duceam la cursuri, care erau atat de plictisitoare incat am rezistat sa stau doar la doua si deja visam patul de acasa...ce vremuri frumoase si pline de peripetii au fost.

Acum insa ma plimb de nebuna prin casa incercand sa imi gasesc o ocupatie, mai trag un ochi pe geam dar la ce ger e afara nu vezi nici macar urma de caine pe strada..imi vin multe ideei in cap " ce sa fac, ce sa fac"...o daaa, my special box in care am pastrat de-a lungul acestor ani toate chichitele primite de la scrisori, felicitari, poezi, poze pana la cele mai hidoase mesaje cu o tenta de" what goes around comes around", efectul despartirilor acute care bineinteles dupa o perioada de refacere pacientul revine la starea lui normala.

Ma uit cu drag la aceste amintiri pastrate inca din generala pana acum, nu am vrut sa arunc nimic si le-am depozitat intr-o cutie pe care o car cu mine de fiecare data cand ma mut... iar sa o las abandonata acasa la ai mei, desi aveau un material destul de bun de amuzament, nici asta nu am vrut.

Eh, se pare ca mi-am gasit o ocupatie in aceasta dimineatza pana o sa ma fure somnul asa ca va pana maine voi incerca sa revin la normal...Daca nu, ma declar iar pasare de noapte.


4 comentarii:

nikosita spunea...

am impresia ca e suferinta generala asta cu somnul..sesinea mereu ma da peste cap din pct asta de vedere.. iar acu mai dvrm de 2 nu ma culc :( iar cu trezitul... greu.. greu...

Bianca H. spunea...

o da, cu trezitul este cel mai greu

Anna spunea...

de cand sunt la facultate am inceput si eu sa ma culc dupa 12 noaptea :D nu credeam k o sa pot :D
eu refuz sa ma uit peste anumite amintiri pentru k nush cum as reactiona :d

Ana St. spunea...

nici yo nu pot sa dorm...prea multe ganduri,prea multe carti de citit,prea multe filme de vazut...u know the drill :P