sâmbătă, februarie 09, 2008

Stressfull situations


Ultima perioada a fost una destul de agitata, in care am avut parte de stress,nervi si ca sa termin meniul complet am zacut timp de o saptamana in casa. Sa incep cu faptul ca m-am mutat...zona frumoasa, chiar in buricul Bucurestiului, nimic de comentat desi cand paseam in casa abia aveam pe unde sa trec. Cutii peste cutii, valize peste valize, intr-un cuvant haos total. Abia ma reusit sa imi asez hainele in sifonier, nu de alta dar sesiunea batea la usa...incepea stresul, examene la ordinea zilei si ca bonus trebuia sa imi termin si cele doua capitole pentru licenta. Cred ca din cauza licentei eram mereu nervoasa, nu reuseam sa fac rost de unele informatii ca sa citez pe cineva: "stict confidentiale". Ajunsesem la stadiul in care sa nu imi mai pese de examene si puneam pe primul plan licenta...Eram atat de stresata incat nu mai aveam timp de nimic si nimeni, se adunau toate si incepusem sa cred ca nu o sa le mai fac fata...hmm, oare cine m-a pacalit pe mine si mi-a spus ca anul IV va fi mult mai lejer?.. de unde atata fericire pe capul meu.

Toate ca toate, am reusit intr-un final sa imi termin capitolele pentru licenta, sa ajung si in fata comisiei gripata, cu febra de imi venea sa le bag pe gat toata lucrarea, sa imi musc limba si sa ma abtin de la orice comentariu...S-a terminat si sesiunea, sunt foarte multumita de rezultate si mai mult ca sigur doua saptamani nu o sa mai dau pe la facultate.


Urmatorul meu program pentru saptamana aceasta se anunta a fi just like that: somn la puterea a doua, filme, chill..

2 comentarii:

nikosita spunea...

suntem fericite ca am terminat cu sesiunea se pare :P da cine nu e? si pe mine m-a prins gripa cand dadeam un exam nasol de tot.. abia am invatat.. licenta? huh. succes. somn usor :P

Bianca H. spunea...

Apropo de clatite...buna idee:)