duminică, februarie 24, 2008



Mi se pare atat de haios atunci cand sti ca ea/el nu te place...o da, o stie foarte bine, dar de ce mai continui jocul asta stupid?why? Probabil este mai palpitant pentru tine dar crede-ma mult mai amuzant pentru mine, pentru ca tu nu sti ca eu stiu. Incerci mereu sa pari atat de relaxat/a in prezenta mea si sa pari mult mai prietenos/asa decat de obicei...atat efort pentru ce?


Te agiti sa faci in asa fel incat sa nu ne vedem si culmea avem prieteni buni comuni, de care depinzi in cea mai mare parte si fara ei ai putea fi depresia intruchipata. Sti lucrul acesta mult prea bine, poate din acest motiv sti mereu cum sa-i atragi sa iti fie tie bine, nu si lor...Te-ai intrebat daca nu cumva si ei s-au saturat de mofturile tale?Cat crezi ca iti vor mai suporta iesirile, depresiile?Wake up...esti destul de matur/a incat sa invingi toate cosmarurile urate din viata ta, sa iti arunci pe fereastra depresiile si isteriile care te-au facut sa te remarci de-a lungul timpului.


In acest moment te intrebi daca este vorba despre tine, te intrebi cum de mi-am dat seama si ce cuvant sau gest ti-a scapat de te-ai dat de gol si te-am descoperit...sau poate nu este vorba despre tine si totusi cine stie...little oac-oac.


See ya next time...




Un comentariu:

ionut.m spunea...

Interesanta situatie... Chiar ma intreb ce l-a dat de gol daca tot isi dadea interesul. Adevarul este ca vrand-nevrand pana la urma oricine isi doreste ca lucrurile sa se aseze cumva si, chiar inconstient, chiar daca nu are curajul sa fie direct, tot va reusi sa scoata adevarul la iveala.