vineri, februarie 29, 2008

Nu stiu...


...care este motivul dar mi se pare foarte amuzant ce se intampla cu mine. Dupa raceala zdravana care m-a tinut timp de o luna, am decis sa imi mai fac o radiografie la plamani, ca deh sa nu care cumva sa am ceva de nu pot scapa de tusa aia nebuna...zis si facut, numai ca am avut o mica problema. Cand am fost intrebata ce varsta am, din prima am raspuns toata un zambet: 21...mi se aprinde beculetul, pardon am 22. Se uita asistenta la mine si spune: ''sigur nu ai 18?"

Este clar, zic eu... asta imi mai lipsea sa mai faca si asistenta misto de mine. Nu stiu prin ce minune, am realizat ca am 23 de ani si merg spre 24. De fiecare data patesc chestia asta si culmea nu o fac intentionat, nu stiu de ce raman blocata la 21 ani si fara sa imi dau seama chiar cred ca atata am.

Pana la urma, pe fisa mea a ramas 22 ani, m-au si botezat de la bianca-andreea am trecut la elena...uuuu, how nice.

Zilele trecute mi-am cumparat o chestie foarte draguta care daca mi-ar fi aratat-o cineva acum 2 ani nici in ruptul capului nu o imbracam...ma atrag acum lucrurile ciudate, poate si pentru faptul ca inainte le respingeam si nici nu vroiam sa aud de asa ceva. Mai nou imi tot cumpar cercei care de care mai ciudatei, mai trendy, mai haiosi pana o sa ma plictisesc si probabil iar o sa trec la genti.

E clar, se intampla ceva cu mine si chiar ma binedispune lucrul acesta.

2 comentarii:

Alex spunea...

se intampla ca ... intineresti... probabil c ala anu' o sa ai 20 de ani si o sa fii toata un zambet... Acum iti spun: la multi ani, Andreea si iti doresc, simplu de tot, o primavara plina de soare si de iubire! Iar tu sa zambesti mult, in orice anotimp... restul e feblete :) !

Bianca H. spunea...

multumesc alex,o primavara frumoasa iti doresc si tie