miercuri, martie 19, 2008

Too sexy 4 my love

Azi am avut parte de o zi in care am ras continu, nu ca as fi vrut eu dar ce mi-a fost dat sa aud si sa vad ochilor chiar nu am mai avut parte de ceva timp.
Cum aveam cursuri dupa amiaza la facultate, am pasit frumusel in 331...nimic deosebit pana acum o sa spuneti.

Dupa statia Perla, se urca un tip care era imbracat in ce credeti? In capot de baie de dama si normal era roz...in fata mea erau doua tipe care au inceput sa rada cu lacrimi de ala, avea aia un ras de nu te puteai abtine sa nu razi de rasul ei decat de ala la cum era imbracat...radea, radea de nu se mai putea opri. De obicei mai iei o pauza, mai respiri dar nu nene, aia nu se mai oprea din ras din cauza lui ala si-a capotului lui roz. Incepe si ala sa rada asa printre dinti, se vedea ca era stresat de ceva...ma mir ca nu avea in picioare si papuci de casa roz, era incaltat cu pantofi maro destul de eleganti. Normal ca te intrebai ce e cu asta imbracat in halat roz de dama...isi facea rolul de amant si a fost prins de sotul acesteia or vroia el pentru o zi sa fie " ea". Nu avea fata nici de om iesit de la Spitalul 9 si nici nu cred ca lucra la circ.

A mai mers inca 2 statii dupa care a coborat iar toata lumea de pe strada intorcea capul dupa el...a facut deliciul traseului oricum.

Dupa ce am terminat si eu cursurile, mi-am adus aminte ca trebuie sa ajung la magazinul Altex, cautam casti noi. Ajunsa in magazin vad un grup de pusti care ce au incepu sa faca? se pozau cu mobilul in magazin...langa rafturile cu cd-uri prima oara, apoi s-au mutat langa electrocasnice si iar se pozau. Cred ca se gandeau ca vor fi "super cooll", asa vorbesc pustii mai nou,daca isi fac poze la Altex.

Mi-am incheiat ziua cu o comedie la care m-am uitat: The 40 Years Old Virgin, doamne cat am mai ras la ea.

3 comentarii:

Alex spunea...

mda, cred ca il stiu pe nenea ala cu halat roz ;) iar despre copii din ziua de azi... e obligatoriu sa fi "true" ( sper ca am scris ok )
iti doresc sa iti pastrezi zambetul cat mai mult :)
O seara linistita!

Ana St. spunea...

=))...capot roz...duamen s-o fi crezand in fight club...avea si iepurashi pe el? =))...prea tare

Bianca H. spunea...

@ alex...il sti?inseamna ca obisnuieste sa mearga in aceea tinuta magnifica:)
@ pocket... hehe, nu avea iepurasi dar parca avea un fluturas