duminică, martie 30, 2008

Cum e sa mori...

...intr-o fractiune de secunda? foarte simplu. De multe ori ti se intampla sa vezi anumite accidente, sa auzi cele mai stupide intamplari in care poti muri si normal iti spui ca nu are sa ti se intample si tie.
Pana azi, cand am iesit din casa sa merg pe la Unirea sa iau cate ceva si sa ma aprovizionez cu mancare din carrefour. Zis si facut...dupa ce ies din magazinul Unirea dau sa fac coltul sa merg spre noul carrefour deschis, nu fac mai mult de doi pasi cand de nu stiu unde cade un scaun de lemn exact in fata mea.
Probabil daca mergeam mai repede ma nimerea drept in cap si nu stiu daca mai apucam sa scriu acest post. Reactia de secunda a fost sa amutesc, cred ca mi s-a oprit si respiratia si m-am uitat daca a fost cineva ranit.
Scaunul s-a facut praf, toata lumea se uita in sus si nu isi dadea seama de unde sau ce nebun l- arucat...unul a tipat " baaaa daca vrei sa te sinucizi mai bine coboara jos ...bip..bip..."
Eu inca nu imi reveneam si ma gandeam ce norocoasa am fost, era chiar stupid sa mor pe strada din cauza unui scaun cazut in cap... nu ca ar fi imposibil, acum realizez ca daca e sa iti fie dat sa patesti ceva in orice clipa ti se poate intampla... chiar daca suna ridicol, de neimaginat pana si gluma cu caramida in cap ti se poate intampla.
O sa am un tic o perioada cred si o sa ma uit mai des in sus ca cine stie, se mai trezeste un nebun sa mai arunce cu ceva...

7 comentarii:

Alex spunea...

mai, bine ca ai scapat.. eu era s-o patesc cu niste slouri de gheata de vreo 2 ori ;) asa ca inteleg ce simti :)
oricum, viata e frumoasa...
Smile !

Bianca H. spunea...

:))O da, viata este o adevarata aventura si cu bune si cu rele..but I love my live

Andreea spunea...

buna...citeam si parca imi aduceam aminte de o carte citita in liceu " supa de pui"...nu mai tin minte autorul...cert e ca arata moartea privita prin ochii celor care mor...m-a impresionat enorm...chiar am de gand sa aflu autorul, iar dc il gasesc, o sa te anunt...

KamZara spunea...

Stii ca e vorba aia...cand e sa te ia dracu', te ia si din usa bisericii. Am auzit de unu' care a vrut sa se sinucida si s-a aruncat pe geam, a cazut peste o baba care mergea pe acolo...baba a murit de la impact si el a scapat...

Anonim spunea...

hm... eu si catelul meu suntem de parere ca 2-3 centimetri mai la dreapta n-ar fi stricat....

ionut.m spunea...

Stii, nimeni nu iti poarta de grija si nici nu pare ca te apara pentru ca importanta relativa a vietii tale sa se conserve. Esti important doar pentru tine si intr-o mica masura pentru alti cativa din jurul tau.
Oameni patesc cate ceva din motive care de care mai ciudate.
Asa ca e mai sigur sa te uiti in sus, in jos, in dreapta, stanga si printre...

Anonim spunea...

Sfarsitul il poti gasi din cele mai stupide intamplari...Totusi, de multe ori (unii dintre noi) ne dorim sfarsitul dar cand e aproape parca am mai dori inca o clipa de viata...