marți, aprilie 01, 2008

Ai fost pacalit azi de 1 Aprilie?


Azi m-am trezit atat de bine dipusa ca am avut chef sa fac glume si mai ales sa le fac farse prietenilor mei, care cu sigurantza au uitat de 1 aprilie...Primul pacalit a fost Tavy, la el chiar nu m-am gandit mult la ce sa-i spun si ce mi-a trecut prin cap in acel moment am pus in aplicare.
A avut o reactie de : "ce?cum?"...l-am anuntat ca m-a sunat andrutza si trebuie sa mergem neaparat la spital sa o vedem pe lucica. I-am si explicat cum a ajuns sa aiba mana in ghips:))))
Muahahahahahahahaha....
Urmatoarele victime au fost cei care erau on line pe mess...dupa ce am scris un status a la bianca, au aparut si reactiile. Prima a fost Andrutza, la cateva secunde dupa si Lucica...ooo,come to maama. Chiar incepeam sa ma simt si prost cand o vedeam pe lucica cum se agita si nu stia cum sa ma ajute, sa ma sune desi era la servici si avea o sedinta...Andrutza a muscat si ea dar a fost mai retinuta, parca parca nu ii venea sa creada...chiar mi-a placut de ea, a stat, a gandit, ceva miroasea a necurat si era putred....o bere pentru pinguina:))
Cred ca atunci am dat un start la farse, andrutza si ea a "tepuit-o "pe luciana care la randul ei se pregatea sa-i faca una lui electron si tot asa...
Chiar a fost funn, anul acesta nu le-am pregatit din timp cum o faceam in alte timpuri...si culmea nu m-a pacalit nimeni astazi.
Imi amintesc acum 3 ani cand am fost pacalita in ultimul hal, cred ca am plans timp de o ora daca mai retin eu bine minte, a fost horror...l-am urat pe octav cred ca o luna pentru ce mi-a facut.
I-am si sugerat ca mai bine dadea la actorie, si-a jucat rolul mult prea bine si credibil...
Asa ca dragi mei, sunt curioasa ce farse vi s-au facut sau ati facut?

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu chiar am pacalit-o pe prietena mea si m-a ajutat un prieten sa imi puna piciorul intr-un ghips improvizat si am tinut-o asa timp de doua zile:) ce bine am fost tratat

Anna spunea...

Lumea din jurul meu chiar auitat de acesta sarbatoare, slava cerului :D