marți, aprilie 22, 2008

Rapsodia mea


Ce zile superbe au fost de primavara, chiar daca nu am putut sa profit de ele pe deplin din cauza examenelor, au reusit sa imi incarce bateriile, m-am relaxat in orele de pauza cu mici plimbari pe strazile din bucuresti, prin parcul de langa mine care gazduia omuleti plini de energie, de viata si savurau din plin venirea primaverii pe bancutele proaspat vopsite...


As fi stat ore in sir intinsa pe banca, sa privesc cerul senin, soarele sa imi mangaie fata iar mireasma florilor de primavara sa imi adie parul.


Am invatat sa pretuiesc mai mult lucrurile simple care dau culoare vietii si sa incerc sa nu ratez nici un moment... au fost martori la evolutia mea, la schimbarile din viata mea si primii pasi i-am facut impreuna.


O sa mai copilarim un pic zilele acestea...

3 comentarii:

KamZara spunea...

Si eu pretuiesc linistea, si razele de soare, si norii si toate lucrurile marunte...mai ales cand sunt examene si tocmai atunci nu ma pot bucura de ele :)

Alex spunea...

dar poti sa copilaresti chiar mai mult... nu cred ca se supara nimeni ;)

Ana St. spunea...

Un Paste fericit alaturi de cei dragi! :D