luni, aprilie 14, 2008

Leapsa noua leapsa...


Am primit un mail cu leapsa de la un anonim si am spus why not...
  • Enumera una sau mai multe minciuni pe care le-ai spus, dupa care s-au adeverit

Daca imi aduc bine aminte in clasa a-8-a, nu aveam chef sa ma duc intr-o zi la scoala si m-am prefacut ca am dureri abdominale iar a doua zi doctorul mi-a facut fisa sa ma operez in 12 ore de apendicita, fapt ce s-a concretizat zacand o saptamana in spital:)

  • Ultimul film care ti-a placut sau te-a marcat?

The pursuit of happyness, merita vazut...

  • Cati bloggeri din lista ta ii cunosti personal?

Pai cam 5 si daca se mai pun si cei de pe yahoo!360 ar fi cam 9

  • Dulce sau picant?

Normal ca dulce, bine ma gandesc acum la dulciuri ca de obicei:)

  • Ultima nebunie facuta recent?

Plimbarea de acum 2 zile de la 5 dimineatza pana la 8 se pune?

  • Parola cu care te loghezi la blog?

Cai verzi pe pereti....

  • Cui dau leapsa?

Pai lui lexi , anna , andreyutza si cine mai doreste si mai pofteste:)





Niciun comentariu: