duminică, aprilie 06, 2008

I DON'T CARE


Nu credeam ca o sa ajung sa cunosc acest sentiment minunat, sa ajung sa nu ma mai intereseze sa nu imi mai pese si sa nu mai pun suflet.
Imi dau seama ce fraiera eram inainte, chiar puneam suflet pentru orice si vorba unui bun prieten: '' ce fraiera esti ca pui suflet si iti pasa, tu esti cea mai importanta ..."
Chiar te simti mult mai bine si ai sentimentul ca ai fost eliberat dintr-o cusca in care nu faceai altceva decat sa te inchizi si mai tare in tine, sa suferi precum un catel si toate astea pentru ce?
Am castigat lozul cel mare la loterie si ma simt incredibil de minunat...vrute si nevrute, multe si neplacute ...You name it, because I don't care!!!!!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Bravo tie!!! Eu inca nu am reusit performanta de a nu-mi pasa de cei din jur, de ceea ce fac acestia sau zic :(
Mai am de lucrat la asta :)

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
KamZara spunea...

Felicitari, ai trecut de cealalta parte a baricadei :P
Totul e mult mai simplu cand nu-ti pasa de foarte multe lucruri :)