miercuri, octombrie 29, 2008

Fuga dupa cozonac

Totul a inceput luni seara, vorbeam cu o prietena de facultate cand mai pasim si noi la master ca am cam tras chiulul...in timp ce vorbeam imi spune sa o astept o secunda ca suna bunica ei si sigur vine la ea cu cozonac cald. Numai cand am auzit cuvantul cozonac au inceput sa imi curga toate alea pe la gura de pofta...culmea nu sunt o pofticioasa, dar nu am mai mancat cozonac de la paste cred.
Marti, adica ieri m-am vazut cu ea si ghici ce mi-a adus ea intr-o sacosa...cozonac facut de bunica ei, asta da surpriza...cred ca saraca m-a simtit cum ma topeam langa laptop de pofta.

Multumesc Lui

2 comentarii:

KamZara spunea...

Si te-ai gandit tu asa ca ar fi frumos din partea ta sa ne spui si sa ne faci si noua pofta, este? Urat, urat...:P

Bianca H. spunea...

pai nu:))))))