marți, octombrie 28, 2008

Hai ca se poate



In ultima perioada nu ma mai regasesc, vorbesc numai tampenii, parca nu mai vreau sa gandesc, ce imi iese pe gura aia zic. Sunt un pic down, din mai multe motive si ca sa fie si mai minunat duminica cred ca am cedat complet, a fost picatura care a facut acel pahar mare si adanc ( cred ca l-am confectionat eu, am vrut sa fie atat de adanc incat sa nu se poate umple niciodata) sa curga usor si eu sa imi pastrez calmul cat se poate mai bine. Culmea e ca am si reusit, stiu ca sunt o persoana tare si cred ca in viata asta am fost lovita de cateva ori incat sa fiu si mai rezistenta. Dar niciodata nu e suficient, incerc sa ma adun cat pot si sper sa nu mai fac greseala sa tin in mine pana o sa devin lava unui vulcan care a erupt.


Hai ca se poate...




Coldplay- A Messeage
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Anonim spunea...

Se poate sa treci peste tot, este toamna, dra vine ea si primavara, cu miros de flori...