vineri, octombrie 24, 2008




Inceput de saptamana cu o stare diabolica, mai precis luni...cat de mult imi doream sa pot strange pe cineva de gat( pacat ca nu s-a oferit nimeni), urmata de marti...trezita de un cosmar in care am realizat ca plangeam in somn, nu m-am trezit mai speriata in viata mea.


Miercuri aceeasi poveste, alt cosmar in schimb...ma gandeam asa pacatoasa oi fi? Mai visam asa urat cand eram mica si puneam casete video cu filme horror(normal fara sa stie ai mei), ma vedeai in miez de noapte cum verificam usile prin casa si umblam precum stafia lui dracula.


Joi trezita de electrica, apoi de urletele unei femei care dupa spusele vecinilor e nebuna ...mi-am adus aminte cine este personajul, da e femeia care isi strange gunoiul in casa la ora 2 dimineatza si care ii pune vecinei de deasupra mereu cate o lumanare in fata usei.

Macar a fost o zi pe cinste per ansamblu...


Azi mi-am adus aminte in timp ca cautam prin casa cu disperare something, cum mi-a furat fosta proprietara o cutie plina cu toata nebuniile cumparate de mine dar si ce primisem de craciun de la ai mei ...culmea a fost ca am realizat de disparitia ei dupa ce m-am intors din Praga, m-am mutat in alta parte si normal cand sa folosesc si eu ceva de acolo, hocus pocus cutia "nu e neica, nu e".


Acum visez mormanul de vase din chiuveta ca uite asa iar au luat astia apa timp de o ora, eh sa ne minunam...

Niciun comentariu: