miercuri, octombrie 15, 2008

Negru pe alb




Ieri mi s-a dechis un nou orizont, putin cenusiu si cu buline albe de credeam ca ma aflu pe alta lume. De obicei lucrurile concrete sunt scrise, tiparite si ca sa mai dormi linistit noaptea poate treci si pe la notar sa le legalizezi...dar mi-am dat seama ca ma insel, acestea nu sunt decat niste amarate de firmituri care pot fi aruncate in orice clipa. In orice moment poti apasa pe delete si gata totul a fost sters, e necesar o singura atingere si poti respira mai usor. Dar ma intreb mai poti dormi noaptea linistit? Te mai intorci de pe o parte pe alta agitat si nu iti mai gasesti nici locul sau adormi precum un bebelus, fara nici o sclipire si a doua zi te trezesti si ai senzatie ca este cea mai buna zi din viata ta...u know, the sunshine is shining...


Imi povestea o amica cu care am si locuit cu brio un an de zile, cum si-a gasit prietenul in pat cu alta. Socul a fost si mai mare atunci cand individul ii repeta in anumie randuri "ce vezi nu e ceea ce pare"...si culmea tot tu pari a fi nebuna, isterica si tot tu esti vinovata.


Probabil cea mai buna metoda este sa il filmezi si apoi cu sigurantza isi va aduce aminte or o va lungi pana o sa se inece in propria minciuna.



Play it again, Sam




4 comentarii:

Alex spunea...

adevarul e ca merge si invers, adica femeia sa insele... important insa e ca totusi trebuie sa crezi in povesti... ele pot fi frumoase, trebuie doar sa le lasi sa se intample... as time goes by e una dintre preferatele mele all time, asa ca iti multumesc frumos :)

Bianca H. spunea...

Pai da,se intampla frecvent asta, poate de multe ori femeile inseala mai mult...

ionut.m spunea...

Postul tau imi aduce aminte de dictonul importat de peste ocean, conform caruia in viata avem doar doua certitudini: "death and taxes".
De asta e frumos, pentru ca trebuie sa lupti pentru ceea ce iti doresti, nimic nu vine "for granted".
Iar daca vei pati la fel ca prietena de care povestesti, sa stai linistita, nu vei fi nici prima si nici ultima. Asta e mersul...

Bianca H. spunea...

Precum mersul pe bicicleta, am auzit...