duminică, noiembrie 23, 2008

My bullet and I


Azi am realizat o chestie fantastica, somnul este cel mai bun prieten al omului. Am dormit azi mai toata ziua, am visat chestii ciudate dar care m-au facut sa zambesc prin somn, am uitat complet de ce eram cu totul down... probabil e cel mai bun remediu care te face sa uiti: sa dormi, dar atat de profund incat sa uiti complet ca nu ai mancat azi decat lapte si cereale, sa nu raspunzi la telefon si parca il auzeam prin vis cum suna si insista, sa nu ai chef de iesit ( ar fi trebuit sa ies cu gasca dar i-am ferit de asa zisa" euforie" a mea), sa te intrebi " ce naiba mai caut eu aici inca", dupa care sa te trezesti pe la ora 3 dimineatza cu o mare durere de cap, mormaiand printre dinti si bajbaind ca o somnambula prin casa dupa o pastila pe care normal ca nu am gasit-o...please somebody just shoot me.
Da ce durere, aveam impresia ca am fost batuta cu ciocanul prin somn fix in cap si il simteam precum o damigeana care mai avea un pic si exploda.
Dupa care am tinut-o asa, analizand si iar analizand, m-am uitat pentru a treia oara la Pretty Woman si astept ziua de duminica, nu de alta dar ma duc Koop si cu sigurantza o sa imi revin, la starea mea naturala.


Am mai postat piesa aceasta dar imi place tare mult:)

2 comentarii:

Alex spunea...

multumesc pentru Koop, e preferata mea de la ei :)
daca eram in forma mergeam si eu la concert sa stii ;)
ai grija de tine si distractie placuta !

Bianca H. spunea...

Pai nici eu nu sunt intr-o mare forma dar tot merg:))