joi, noiembrie 13, 2008

Who can train guerillas by the dozen, Send them out to kill their untrained cousins?...Fuckin’ A, man, C.I.A. man



Am fost in seara aceasta la Burn after Reading, dupa ce am facut marea prostie sa ma duc miercuri cand tot poporul merge la Orange film....si da, am ajuns la ora 19 acolo si tot mapamondul astepta la cozi infernale. Sa turbez nu alta, deja mi s-a oferit sansa sa plecam ca nu are rost, e bataie de joc...capoasa cum sunt m-am asezat frumusel la una din cozi si se inainta precum melcul la piata.

Mai era un "cupru" in fata noastra ce detineau "o mica" lista cu locurile rezervate, nu pentru 5 oameni, nu pentru 7 ci pentru 16 persoane. Spume, lumea din spate incepea sa le tr "dedicatii", apoi stai ca deh plateau cu 2 carduri probleme si acolo... cred ca am asteptat cam 10 min sa termine aia.

Dupa toata nebunia asta, am reusit sa vedem filmul...M-a amuzat teribil rolul lui Brad Pitt, ceva nou si nu stiu cat i se potrivea dar mi-a placut. De film in general ce pot sa spun, ideea in sine f tare...sa nu mai spun de personaje, tampite, idioate si interpretate de nume mari... am ras ca nebuna si nu imi pare rau ca a trebuit sa stau la coada o ora.

Merita vazut, pe asta chiar il recomand din toata inima.







Asta a fost melodia de final, f misto CIA Man

Niciun comentariu: