joi, noiembrie 06, 2008

The Duchess




Am fost azi la The Duchess, abia asteptam sa il vad ca tot am auzit si vazut ba pe la tv ba prin anumite cronici de specialitate care il recomandau.


Nu vreau sa ma intind la povestit ( ma doare ingrozitor capul, sa subliniez si asta), cert e ca asteptarile mele privind acest film au scazut vertiginos. Ma asteptam la cu totul altceva, Georgiana personajul interpretat de Keira Knightley m-a patruns doar prin tinutele ei extravagante, in rest m-a plictisit teribil spre dezamagirea mea, tin sa cred ca rolul asta l-ar fi jucat mult mai bine alta actrita.


In schimb mi-a placut cum a jucat Ralph Fiennes, si-a jucat rolul pe deplin dupa parerea mea( chiar daca l-am urat in cele 110 minute), a mai salvat din film let's say.


Ce sa mai spun, ma uitam la ceas si asteptam finalul, ma luase si somnul si poate sunt rautacioasa dar asta e parerea mea. Asa ca daca aveti chef de un film pentru o zi banala de duminica eu zic sa il alegti pe acesta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am vazut The Duchess, aseara si cautam alte impresii pe bloguri.
Dincolo de cruzimile sexuale ale filmului, este reprezentantiv pentru colivia de aur in care traiau femeile mai instarite. Vietile lor erau dictate de cromozomii spermatozizilor care le insarcinau: daca erau xy, atunci primeau un cec si toata lumea era bucuroasa, daca erau xx, repetau operatiunea pana le reusea, coplesite de o vina care nu era a lor.
In schimb, sunt de acord cu tine ca interpretarea Ducesei a fost lamentabila. Buzele tuguiate, narile lipite, de o falsitate care se dorea distinctie aristocrata, m-au cam desamagit. Nu a reusit sa afiseze temperament la petreceri, sclipire in momentele de confruntare cu masculii sau demnitate, iertare in relatia cu Bess. Mult prea fada, prea rezervata, pentru o excentrica a vremii.

Alexandrina