luni, noiembrie 24, 2008

Koop





Ehe, asa mai merge ...



Tonul la party a fost dat de joi cand Luciana ne-a chemat la lansarea albumului formatiei Blanoz, precum si-a videoclipului Jumatate tu, Jumatate nu.





















Imi place mult piesa, sa nu mai spun de personajele din videoclip care apar:)...dupa care vineri am mers cu Andrutza La Idelier sa o cunosc pe Lola si sa vad expozitia mult asteptata de toata lumea. Mi-a placut la nebunie tot ce am vazut acolo, abia astept sa imi comand si eu cate ceva, inca nu m-am hotarat dar oscilez intre bratara si colier sau poate cercei, hmmm . Am facut cunostinta cu Lola si sotul ei, m-au cucerit din prima clipa, sper sa mai am ocazia sa ii intalnesc.


Duminica concertul Koop, mi-a placut rau dar rau de tot de ei. La after party surpriseeee, au mai cantat doua piese, cele mai cerute de public Come to me si Island Blues. Am stat chiar in fata scenei de data aceasta, muahahahaaa ...am facut si poze unde le gasiti la Andrutza pe blog.

Live Strange Love






Filmuletul pe care l-am fimat cu telefonul tocmai din fundul sali, asa ca am o scuza, parol:)

A fost o petrecere pe cinste...abia astept noul album, pe care se vor pregati sa il inregistreze din cate am inteles.

Niciun comentariu: