joi, mai 08, 2008

Are you thinking what I'm thinking?


Ora 3 dimineatza, incerc din rasputeri sa adorm, privesc tavanul alb in gol and I'm thinking... imi este pofta de...o tigara? sa fumez o tigara.

Asta de ciudatenie la mine, cum sa imi fie pofta sa fumez o tigara daca nu sunt fumatoare? Da, poate o sa spuneti eh ai fost si te-ai lasat.

Well, no...Cred ca prin liceu ma mai prosteam si pufaiam cate una, asa din curiozitate, sa imi urmez turma, sa epatez din cand in cand dar sa ma tin si sa fumez in adevaratul sens al cuvantului nuuu.

Da ce pofta imi era, stiu suna bizar dar o pot egala chiar cu momentele in care tin o dieta si nu am voie de dulciuri si fac precum dependentii de droguri...something like that.

E un semn ca ar trebui sa ma apuc de fumat oare?huuh...

Are you thinking what I'm thinking?


5 comentarii:

Alex spunea...

ei , e semn... de unde ai scos-o ? oricum, faci ce vrei, dar eu zic ca sa nu te apuci de ceva rau... poti sa te apuci de dulciuri si de sport ;)
kiss u.

Bianca H. spunea...

de dulciuri incerc sa ma las si de sport m-am apucat:)

Alex spunea...

asa, e buna partea cu sportul... cu dulciurile... succes :)

Carolina spunea...

Nu te apuca de fumat, zau...
Daca nu ai facut-o inca, nu o face, iti va parea rau.
Daca ai facut-o, inca poti sa te lasi usor.
Am fost fumatoare 5 ani de zile: liceul si primul an de facultate.
E tare nasol cand realizezi cat rau iti fac si cat de greu este sa te lasi. Am un articol pe tema asta, poate te inspira sa... nu te apuci.

Marcel spunea...

Cu siguranta nu voi mai vedea blogul tau de fum... asa ca nu te apuca daca vrei sa mai vad sa citesc...