duminică, mai 11, 2008

Shopping




Dupa cum stiti s-a deschis un nou mall Baneasa Shopping City, pe langa Ikea si toate minunatiile de pe acolo...Ieri am avut proasta inspiratie sa ma duc si eu acolo...de ce spun proasta ? In primul rand nu intelegeam de ce era traficul atat de horror si am facut mai mult de jumatate de ora pana acolo, toata lumea se indrepta spre directia mall, nu tu munte, nu tu iesit din Buc, directia tinta era Shopping City.


Ajunsa acolo, prima impresie a fost ca ma aflam in Parcul Leonardo, un mall imens de prin Italia in care am fost anul trecut, chiar nu ma asteptam sa arata asa bine unul facut la noi desi inca nu l-au terminat si din cate am vazut mai au de facut mici retusuri la el , dar probabil s-au grabit sa-l deschida si asa.


Sa intram in primul magazin... full, la cabine era coada lui peste iar la casa nu mai spun...statea lumea la coada sa isi achite hainele cumparate. Preturile foarte acceptabile, chiar neasteptat de ok.


Gasesti tot ce vrei acolo, de la haine de super fitza gen Hugo Boss, Ralph Lauren, Cacharel pana la haine personalizate, unele chiar dragutze... sunt magazine pentru toate categoriile, am gasit tricouri foarte simpatice chiar la 40lei dar si sandale care costau in jur de 50 milioane.


Singura mea problema de cand ma stiu sunt jeansi... foarte greu imi gasesc o pereche care sa imi placa incat sa ii cumpar... mare mi-a fost mirarea ca am gasit in mall jeansi de toate tipurile si care mi-au placut...o bila alba pentru asta.


Inainte sa va duceti, trebuie sa fiti pregatiti din toate punctele de vedere...3 ore mi-a luat primul nivel, abia imi mai simteam picioarele...


Am facut si o pauza unde am mancat la Nordsee, unde va recomand sa va duceti sa mancati, decat Kfc sau McDonald’s... iar la etaj am gasit restaurante care mi-au placut mult cu specificuri diferite si dragut amenajate.



Una peste alta, sunt incantata de acest mall pentru ca ai ce gasi si ce alege, mai au de facut la el, era sa imi rup si gatul din cauza ca au incercat sa mascheze anumite goluri si lipsuri pe acolo ...in rest daca aveti chef intr-o zi de shopping si va tine buzunarul cat si picioarele eu zic sa incercati, macar de curiozitate.


.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................


Dupa ce ajungeti home, luati un lighean pe care il umpleti cu apa calduta, puneti sare de mare si cristale parfumate, introduceti piciorusele acolo si o sa aveti impresia de : just like heaven

Niciun comentariu: