duminică, mai 18, 2008

Noapte alba

Ora 21:00 topaind intr-un picior ajung la Muzeul National Cotroceni... Sa nu dau crezare ochisorilor, era o coada imensa ( am incercat sa imortalizez momentul prin aceasta poza, dar coada era pana la celalalt capata al strazii), care stationa si nu faceau macar un pas inainte.

Abandonam locul cu pricina si ne indreptam spre urmatoarea tinta: Palatul Parlamentului. Coada si acolo, dar macar se mai misca cate unul...

Hotaram sa ramanem cu setea in gat, mai faceam doi pasi, mai inaintam un pic si intr-un final am ajuns in interior dupa ce am trecut de un control riguros.
Urcam cu liftul pana la etajul 4, unde m-am dus tinta spre bar si m-am hidratat cu o sticla de apa rece... Era si o terasa draguta, muzica buna, the view was lovely si parca nu mai vroiam sa plecam.

Cu greu m-am dezlipit de acolo si am coborat la etajul 3 sa vad minunile din interior, ca deh dupa ce am stat la coada aia infernala macar sa casc si eu ochii pe acolo.
Sa fac un scurt rezumat, am ramas profund dezamagita, nu a fost ceva care sa imi atraga totalmente atentia si sa zic: woow...nu, tablouri cu Ceasca si Ilenusa intr-o caruta plina cu cartofi, toate tablourile erau semanate de Braco Dimitrijevic... Chiar ma asteptam la ceva mult mai interesant, sa imi capteze atentia per total... dar nu a fost sa fie

Dupa ce am terminat si cu Palatul Parlamentului, era ora 12:00 noaptea deja, sa cautam un taxi sa plecam...eram lihnita de foame dupa ce am apucat sa mananc un mar toata ziua, picioarele abia le mai simteam si tinta urmatoare era muzeul de istorie sau mai bine sa bagam ceva in gusa ? Gasim si taxi, directia pizza hut, in caz sa avem bafta sa mai prindem deschis...well, no.

Ne mai plimbarim sa gasim o terasa ceva, full peste tot. Ne dam batuti, ni s-a dus si foamea si tot...Hai la muzeul de istorie, macar sa mai prindem si acolo ceva sa vedem... Ora era in jur de 1 noaptea, aveam impresia ca era 8 seara de aglomerat ce era prin oras... chiar si in tricou imi era cald. Prietenii mei cu care tr sa ne vedem in fata la muzeu nu au mai ajuns asa ca am intrat inauntru... nu era coada, dar in schimb era un aer apasator in interior, imi simteam pielea lipicioasa si nu mai spun de mirosuri....

Aud o voce apasatoare venind spre mine: " Va rog sa nu faceti poze daca nu aveti permis"...what? Nu scria pe nici unde de asa ceva ...saraca femeie, alerga prin toate partile sa ii opreasca ba pe unii ba pe altii sa mai faca poze...pana s-a lasat si ea pagubasa si s-a asezat in coltul ei.
Muzeul in sine mi s-a parut foarte interesant, am avut ce sa vad si chiar avem o istorie interesanta. La ora 2 jumatate am plecat si m-am indreptat spre muzeul de arta...unde era spre surprinderea mea o coada infernala si culmea au inchis si portile. Nu mai lasau pe nimeni sa intre...

Pai cum asa? A fost vorba si de o mica eroare, stiam ca e deschis pana la 5 dimineatza dar cand colo pana la 2...ma rog, pe site scria ceva si pe pliant altceva.

Am avut parte de o zi interesanta si tare ma bucur ca nu am pierdut-o aiurea prin cluburi sau prin alte parti.



Ceasca si Elena, in carutza plina de cartofi ... era sa ii uit




Muzeul National de Arta








Interesant serviciul de posta de pe atunci...muzeul de istorie ...normal




















L-am gasit si pe tavy pe acolo, era un exponat de mare importanta dupa cum se poate observa...








O imagine per ansamblu din expozitie...










Me, savuram din plin un nectar si eram deja plictisita de etajul 3...











Palatul Parlamentului si coada lui peste...












Muzeul National Cotroceni

7 comentarii:

Alex spunea...

frumoase poze ;)
si ma bucur ca te-ai distrat si ... culturalizat :)
Noapte buna !

Andreea spunea...

o Doamne...dupa poze, imi dau seama ca a fost infernal...cand veneam eu din Pitesti la ora 20 inca mai era coada...si totusi imi pare rau ca nu am fost si eu....:(

Anonim spunea...

Chiar a fost interesantm oricum nu puteai sa le vezi pe toate la ce coada a fost...unii au fost chiar nesimtiti si se bagau in fata. De ei nu ai spus nimic?

Anonim spunea...

te striga lumea prin muzeu dar nici ca auzi. erai concentrata rau la tablouri:D

KamZara spunea...

Foarte frumos :) Imi pare rau ca n-am reusit sa ma mobilizez si eu sa vad Cotroceniul...data viitoare :)

Bianca H. spunea...

@ anonim
Daca ma mai lungeam la povestit nu mai terminam nici pana maine...da au fost unele persoane care s-au bagat si prosti au fost cei care i-au lasat sa intre la usa atunci...eu cand am iesit facea unul spume pe acolo si avea dreptate oarecum...

andrei cavassi spunea...

tare nopatea.bizar dar chiar a fost lume si atmosfera calumea.minus taraniile de rigoare..uneori bucurestiul e misto