joi, mai 29, 2008

Dupa ce cu o seara in urma, nu imi gaseam locul in pat sa adorm si aveam in cap numai " ce naiba sa mai scriu la licentza asta", am reusit pana la urma sa dorm doar 2 ore intr-un mod miraculos dupa care la 8 dimineatza eram prin oras in cercetare...sa nu mai spun de faptul ca la 10 ma sufocam de cald si mai aveam un pic si cadeam din picioare.

Dar cum nu iert nimic si nu imi scapa nici o ocazie, am recuperat ziua dormind...am dormit de m-am speriat si eu, m-am trezit sa infulec ceva...incepuse si potopul afara, perfect runda a doua de somn care a durat pana la 10 seara.

Am avut o tenta sa ma apuc iar de lucrarea de licentza si care a esuat cu brio...am ascultat muzica buna, bagat un film interesant si de maine incepe nebunia...



BB King and Billie Holiday - Stormy Blues
Asculta mai multe audio Muzica »

3 comentarii:

Alex spunea...

asa, de maine sa te apuci... daca nu... de poimaine :))
kiss u.

Anonim spunea...

bai...nu tre sa te agiti, cu totii avem zile de astea..;))...dar cu licenta..nu e de gluma, eu zic sa iti propui o zi in care sa scrii la ea...inceputul e greu, restul vine de la sine, o sa vezi..cu Photoshopu' ce mai zici, ai aflat chestii noi? hugs..lots of them

Unknown spunea...

gata, a inceput deja nebunia cu licenta? :p