joi, mai 01, 2008

Bring me hope

Am avut parte de o saptamana superba, departe de bucuresti si mai exact in orasul meu natal ...nu tu stres, nu tu trafic nebun si plin de incidente, nu tu nopti nedormite, just chill...

Mi-am incarcat bateriile intr-un mod tare placut, alaturi de cei dragi mie, de familie, de prieteni vechi care s-au intors si ei acasa, am dormit si iar am dormit de zori precum si mobilul pe care l-am inchis sa nu ma streseze nimeni, a fost vacanta perfecta...

Am ajuns si intr-un satuc in care copilaream in vacantele de vara, pe undeva la granitza cu rusii si m-am bucurat de o vreme superba de primavara, m-am plimbarit pe toate dealurile posibile si mi-am vizitat rudele si stabunicii care ii mai am pe acolo...

Ce mai, nici ca se putea mai bine... ma pregatesc cu forte proaspete pentru ziua infernala de luni...o da o sa am nevoie dar pana atunci o sa plec iar in varful muntilor pe undeva, nu pot sa ratez intalnirea cu ursul...doar era programata de ceva timp.

3 comentarii:

Marcel spunea...

Bine ai revenit printre noi cu bateriile pline! Aaa, scuze... Acum stai cu ursul de vorba, nu cu noi! ;)

Bianca H. spunea...

:)) doar sa tina vremea cu mine

Anonim spunea...

si eu am facut la fel...si e taare bine..nici nu stii ce bine o sa fie cand te intorci, cand o sa te bagi intr-o cada cu apa fierbinte si muuulta spuma...eu adineauri am iesit...;P